NIE przegap! RABATU  do 20% !   

DARMOWA DOSTAWA OD 300.00 ZŁ * NA TERENIE POLSKI 

Promocje
 Spódniczko -szorty Bordowe Koko
Spódniczko -szorty Bordowe Koko

143,99 zł

Cena regularna: 159,99 zł

Najniższa cena: 159,99 zł
Komplet bluzka + spodnie Bordowy Salma
Komplet bluzka + spodnie Bordowy Salma

188,99 zł

Cena regularna: 269,99 zł

Najniższa cena: 242,99 zł
szt.
Sukienka marynarkowa Leya Czarny
Sukienka marynarkowa Leya Czarny

260,99 zł

Cena regularna: 289,99 zł

Najniższa cena: 289,99 zł
Sukienka marynarkowa Leya Czekoladowa
Sukienka marynarkowa Leya Czekoladowa

260,99 zł

Cena regularna: 289,99 zł

Najniższa cena: 289,99 zł
Sukienka marynarkowa Leya Bordowa
Sukienka marynarkowa Leya Bordowa

260,99 zł

Cena regularna: 289,99 zł

Najniższa cena: 289,99 zł
Body z dekoltem “WODA” Czarne LA MILLA
Body z dekoltem “WODA” Czarne LA MILLA

152,99 zł

Cena regularna: 169,99 zł

Najniższa cena: 169,99 zł
Koszula koronkowa z eko skórką Czarna
Koszula koronkowa z eko skórką Czarna

215,99 zł

Cena regularna: 239,99 zł

Najniższa cena: 239,99 zł
szt.
Legginsy FOOTAGE Czarne
Legginsy FOOTAGE Czarne

161,99 zł

Cena regularna: 179,99 zł

Najniższa cena: 161,99 zł
 Spódniczko -szorty Czarne Koko
Spódniczko -szorty Czarne Koko

143,99 zł

Cena regularna: 159,99 zł

Najniższa cena: 159,99 zł
Bluzka  hiszpanka  La Diva Czarny  z Broszką
Bluzka hiszpanka La Diva Czarny z Broszką

197,99 zł

Cena regularna: 219,99 zł

Najniższa cena: 219,99 zł
szt.
Spódniczko - Szorty Czarne
Spódniczko - Szorty Czarne

134,99 zł

Cena regularna: 149,99 zł

Najniższa cena: 134,99 zł
Sweterek SAGE Czarny
Sweterek SAGE Czarny

143,99 zł

Cena regularna: 159,99 zł

Najniższa cena: 143,99 zł
szt.
Częste pytania



Częste pytania 

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Które produkty mogę zamówić?

Produkty oznaczone jako dostępne są możliwe do zamówienia. Pamiętaj jednak, że produkty włożone do koszyka nie są automatycznie rezerwowane i mogą być kupione przez innych Klientów. 

Czy mogę połączyć dwa zamówienia lub więcej?

Zamówienia można ze sobą łączyć. Aby otrzymać wszystkie produkty w jednym zamówieniu proponujemy kontakt z naszą infolinią lub informację e-mail, ponieważ klient nie może tego zrobić sam, gdy jedno z zamówień już złożył.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia i po zaksięgowaniu wpłaty rozpoczynamy realizację Twojej przesyłki. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Standardowo wysyłamy w ciągu 2,3 dni roboczych.

Dlaczego nie otrzymuje od Was wiadomości systemowych informujących o statusie realizacji zamówienia?

Nasze wiadomości systemowe (automatyczne), często traktowane są przez programy pocztowe jako SPAM. Dlatego bardzo prosimy o sprawdzenie tego folderu, jak również innych np. OFERTY. Jeśli wiadomości tam się nie znajdą prosimy o kontakt  telefoniczny 538 215 563 

 

Jakie występują formy dostawy?

W tym momencie oferujemy wysyłkę za pomocą firmy kurierskiej DPD , Poczty Polskiej  oraz do Paczkomatów.

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • Przelew na konto bankowe,
  • Płatność elektroniczna (przelew on-line),
  • Pobranie,
  • Blik

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego przesyłek. Jeszcze nie ma :)

 

 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej.

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej.

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości sms otrzymasz numer listu przewozowego, dzięki któremu możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.  

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Pełna procedura znajduje się w zakładce zwroty. 


Gdzie mogę znaleźć dokument potwierdzający zakup?
Wyślemy paragon lub fakturę wewnątrz paczki z produktem.

Jak długo trwa dostawa?
Czas dostawy wynosi 1-3 dni robocze, do których należy dodać czas potrzebny na doręczenie paczek (1-3 dni robocze).

Czy mogę skorzystać z bezpłatnej dostawy w Butiq-Porshia 1?
Tak. Za darmową dostawę cena zakupu musi wynosić co najmniej 500 zł.

Kto dostarczy moją paczkę?
Zamówienia są wysyłane do schowków na paczki InPost/Paczkomaty.  Współpracujemy również z kurierami DPD . Wysyłamy za granicę przez Pocztę Polską lub firmę kurierską DPD po wcześniejszej wpłacie na konto.

Czy wysyłasz swoje produkty za granicę?
tak, Oczywiście.

Z kim się skontaktować w przypadku uszkodzenia opakowania dostarczonego produktu?
Prosimy o złożenie skargi w firmie kurierskiej.

JAK ZWRÓCIĆ PRODUKT? SZCZEGÓŁY REKLAMACJI

Gdzie mogę wysłać skargę/dokument zwrotny?
Prosimy o przesłanie go na adres e-mail: butiq_porshia1@onet.pl  lub pocztą na adres: Fashion Styl  ul. Polna 8 P/7 , 87-100 Toruń . Prosimy również o przesłanie do nas zwróconego lub zgłoszonego produktu wraz z paragonem lub fakturą.

Kto płaci za przesyłkę zwrotną?
klienta.

Jak długo trwa rozpatrywanie skargi i zwrotu kosztów?
Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu nie więcej niż 14 dni roboczych. Mamy taką samą ilość czasu na zwrot pieniędzy. Możemy jednak zapewnić, że wszystkie czynności wykonujemy w jak najkrótszym czasie.

INNE PYTANIA

 

Jak skontaktować się z Butiq-Porshia1 ?
Skontaktuj się z biurem obsługi klienta otwartym w dni robocze od 09:00 do 17:00. Telefon +48 535 566 835 , e-mail: butiq_porshia1@onet.pl

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl