Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Które produkty mogę zamówić?
Produkty oznaczone jako dostępne są możliwe do zamówienia. Pamiętaj jednak, że produkty włożone do koszyka nie są automatycznie rezerwowane i mogą być kupione przez innych Klientów.
Czy mogę połączyć dwa zamówienia lub więcej?
Zamówienia można ze sobą łączyć. Aby otrzymać wszystkie produkty w jednym zamówieniu proponujemy kontakt z naszą infolinią lub informację e-mail, ponieważ klient nie może tego zrobić sam, gdy jedno z zamówień już złożył.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia i po zaksięgowaniu wpłaty rozpoczynamy realizację Twojej przesyłki. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Standardowo wysyłamy w ciągu 2,3 dni roboczych.
Dlaczego nie otrzymuje od Was wiadomości systemowych informujących o statusie realizacji zamówienia?
Nasze wiadomości systemowe (automatyczne), często traktowane są przez programy pocztowe jako SPAM. Dlatego bardzo prosimy o sprawdzenie tego folderu, jak również innych np. OFERTY. Jeśli wiadomości tam się nie znajdą prosimy o kontakt telefoniczny 535 566 835
Jakie występują formy dostawy?
W tym momencie oferujemy wysyłkę za pomocą firmy kurierskiej DPD , Poczty Polskiej oraz do Paczkomatów.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
Przelew na konto bankowe,
Płatność elektroniczna (przelew on-line),
Pobranie,
Blik
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego przesyłek. Jeszcze nie ma :)
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej.
Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości sms otrzymasz numer listu przewozowego, dzięki któremu możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Pełna procedura znajduje się w zakładce zwroty.
Gdzie mogę znaleźć dokument potwierdzający zakup? Wyślemy paragon lub fakturę wewnątrz paczki z produktem.
Jak długo trwa dostawa? Czas dostawy wynosi 1-3 dni robocze, do których należy dodać czas potrzebny na doręczenie paczek (1-3 dni robocze).
Czy mogę skorzystać z bezpłatnej dostawy w Butiq-Porshia 1? Tak. Za darmową dostawę cena zakupu musi wynosić co najmniej 500 zł.
Kto dostarczy moją paczkę? Zamówienia są wysyłane do schowków na paczki InPost/Paczkomaty. Współpracujemy również z kurierami DPD . Wysyłamy za granicę przez Pocztę Polską lub firmę kurierską DPD po wcześniejszej wpłacie na konto.
Czy wysyłasz swoje produkty za granicę? tak, Oczywiście.
Z kim się skontaktować w przypadku uszkodzenia opakowania dostarczonego produktu? Prosimy o złożenie skargi w firmie kurierskiej.
JAK ZWRÓCIĆ PRODUKT? SZCZEGÓŁY REKLAMACJI
Gdzie mogę wysłać skargę/dokument zwrotny? Prosimy o przesłanie go na adres e-mail: butiq_porshia1@onet.pl lub pocztą na adres: Fashion Styl Anna Dynas ul. Renklodowa 2 , 87-100 Toruń . Prosimy również o przesłanie do nas zwróconego lub zgłoszonego produktu wraz z paragonem lub fakturą.
Kto płaci za przesyłkę zwrotną? klienta.
Jak długo trwa rozpatrywanie skargi i zwrotu kosztów? Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu nie więcej niż 14 dni roboczych. Mamy taką samą ilość czasu na zwrot pieniędzy. Możemy jednak zapewnić, że wszystkie czynności wykonujemy w jak najkrótszym czasie.
INNE PYTANIA
Jak skontaktować się z Butiq-Porshia1 ? Skontaktuj się z biurem obsługi klienta otwartym w dni robocze od 09:00 do 17:00. Telefon +48 535 566 835 , e-mail: butiq_porshia1@onet.pl
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.