Nie przegap! WEEK RABAT -10% !

DARMOWA DOSTAWA OD 299.99 ZŁ * NA TERENIE POLSKI

 
Promocje
Komplet  Bluzka + Spódniczka MILLAN Jeansowy  Blue
Komplet Bluzka + Spódniczka MILLAN Jeansowy Blue
169,99 zł 68,00 zł
szt.
Komplet ROXANNE AŻUROWY Top + Spódniczka  RÓŻOWY
Komplet ROXANNE AŻUROWY Top + Spódniczka RÓŻOWY
199,99 zł 80,00 zł
szt.
Kombinezon  Damski letni DONNA wzór Amber
Kombinezon Damski letni DONNA wzór Amber
149,99 zł 49,99 zł
Kombinezon Damski Donna wzór Panterka Czarny
Kombinezon Damski Donna wzór Panterka Czarny
149,99 zł 60,00 zł
szt.
Kombinezon Donna wzór Zebra Błękitny
Kombinezon Donna wzór Zebra Błękitny
149,99 zł 60,00 zł
szt.
Sukienka   Mini Damska KIMONO Panterka Czerwona
Sukienka Mini Damska KIMONO Panterka Czerwona
129,99 zł 49,99 zł
Sukienka sweterkowa mini Beżowa  Karina
Sukienka sweterkowa mini Beżowa Karina
149,99 zł 104,99 zł
Produkt dnia
Sukienka Mini z falbanka Czarna
Sukienka Mini z falbanka Czarna
139,99 zł 97,99 zł
szt.
 Sukienka Mini z falbanka Czarna z Serduszkami
Sukienka Mini z falbanka Czarna z Serduszkami
139,99 zł 70,00 zł
szt.
Kardigan płaszcz  sweterkowy MANGO  Zielony
Kardigan płaszcz sweterkowy MANGO Zielony
269,99 zł 135,00 zł
szt.
Top Biało - Czarny  Bali
Top Biało - Czarny Bali
89,99 zł 62,99 zł
szt.
Sweterek z cyrkoniami  Biały
Sweterek z cyrkoniami Biały
169,99 zł 85,00 zł
szt.
Sukienka ążurowa Jasna Biała Kesa
Sukienka ążurowa Jasna Biała Kesa
229,99 zł 115,00 zł
Marynarka z ozdopnym wiązaniem Fuksja Zara
Marynarka z ozdopnym wiązaniem Fuksja Zara
169,99 zł 85,00 zł
szt.
Ponczo BERRY Beżowe
Ponczo BERRY Beżowe
189,99 zł 132,99 zł
szt.
Spódnico-spodenki Niebieskie  Noe
Spódnico-spodenki Niebieskie Noe
129,99 zł 90,99 zł
Sweter w paski  Roko
Sweter w paski Roko
159,99 zł 111,99 zł
szt.
Sukienka ażurowa Bella Czarna
Sukienka ażurowa Bella Czarna
229,99 zł 160,99 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła?
Częste pytania



    Częste pytania 

    Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

    Które produkty mogę zamówić?

    Produkty oznaczone jako dostępne są możliwe do zamówienia. Pamiętaj jednak, że produkty włożone do koszyka nie są automatycznie rezerwowane i mogą być kupione przez innych Klientów. 

    Czy mogę połączyć dwa zamówienia lub więcej?

    Zamówienia można ze sobą łączyć. Aby otrzymać wszystkie produkty w jednym zamówieniu proponujemy kontakt z naszą infolinią lub informację e-mail, ponieważ klient nie może tego zrobić sam, gdy jedno z zamówień już złożył.

    Jak długo będę czekać na przesyłkę?

    Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia i po zaksięgowaniu wpłaty rozpoczynamy realizację Twojej przesyłki. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Standardowo wysyłamy w ciągu 2,3 dni roboczych.

    Dlaczego nie otrzymuje od Was wiadomości systemowych informujących o statusie realizacji zamówienia?

    Nasze wiadomości systemowe (automatyczne), często traktowane są przez programy pocztowe jako SPAM. Dlatego bardzo prosimy o sprawdzenie tego folderu, jak również innych np. OFERTY. Jeśli wiadomości tam się nie znajdą prosimy o kontakt  telefoniczny 535 566 835 

    Jakie występują formy dostawy?

    W tym momencie oferujemy wysyłkę za pomocą firmy kurierskiej DPD , Poczty Polskiej  oraz do Paczkomatów.

    Jak zapłacić za zamówienie?

    W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

    • Przelew na konto bankowe,
    • Płatność elektroniczna (przelew on-line),
    • Pobranie,
    • Blik


    Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

    Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego przesyłek. Jeszcze nie ma :)


    Jak zmienić moje zamówienie?

    Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej.

    Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

    Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej.

    Gdzie jest moja przesyłka?

    Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości sms otrzymasz numer listu przewozowego, dzięki któremu możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.  

    Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

    Tak, zgodnie z Ustawą w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Pełna procedura znajduje się w zakładce zwroty. 


    Gdzie mogę znaleźć dokument potwierdzający zakup?
    Wyślemy paragon lub fakturę wewnątrz paczki z produktem.

    Jak długo trwa dostawa?
    Czas dostawy wynosi 1-3 dni robocze, do których należy dodać czas potrzebny na doręczenie paczek (1-3 dni robocze).

    Czy mogę skorzystać z bezpłatnej dostawy w Butiq-Porshia 1?
    Tak. Za darmową dostawę cena zakupu musi wynosić co najmniej 500 zł.

    Kto dostarczy moją paczkę?
    Zamówienia są wysyłane do schowków na paczki InPost/Paczkomaty.  Współpracujemy również z kurierami DPD . Wysyłamy za granicę przez Pocztę Polską lub firmę kurierską DPD po wcześniejszej wpłacie na konto.

    Czy wysyłasz swoje produkty za granicę?
    tak, Oczywiście.

    Z kim się skontaktować w przypadku uszkodzenia opakowania dostarczonego produktu?
    Prosimy o złożenie skargi w firmie kurierskiej.

    JAK ZWRÓCIĆ PRODUKT? SZCZEGÓŁY REKLAMACJI

    Gdzie mogę wysłać skargę/dokument zwrotny?
    Prosimy o przesłanie go na adres e-mail: butiq_porshia1@onet.pl  lub pocztą na adres: Fashion Styl Anna Dynas ul. Renklodowa 2 , 87-100 Toruń . Prosimy również o przesłanie do nas zwróconego lub zgłoszonego produktu wraz z paragonem lub fakturą.

    Kto płaci za przesyłkę zwrotną?
    klienta.

    Jak długo trwa rozpatrywanie skargi i zwrotu kosztów?
    Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu nie więcej niż 14 dni roboczych. Mamy taką samą ilość czasu na zwrot pieniędzy. Możemy jednak zapewnić, że wszystkie czynności wykonujemy w jak najkrótszym czasie.

    INNE PYTANIA

    Jak skontaktować się z Butiq-Porshia1 ?
    Skontaktuj się z biurem obsługi klienta otwartym w dni robocze od 09:00 do 17:00. Telefon +48 535 566 835 , e-mail: butiq_porshia1@onet.pl



    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper.pl