Częste pytania
Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Które produkty mogę zamówić?
Produkty oznaczone jako dostępne są możliwe do zamówienia. Pamiętaj jednak, że produkty włożone do koszyka nie są automatycznie rezerwowane i mogą być kupione przez innych Klientów.
Czy mogę połączyć dwa zamówienia lub więcej?
Zamówienia można ze sobą łączyć. Aby otrzymać wszystkie produkty w jednym zamówieniu proponujemy kontakt z naszą infolinią lub informację e-mail, ponieważ klient nie może tego zrobić sam, gdy jedno z zamówień już złożył.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia i po zaksięgowaniu wpłaty rozpoczynamy realizację Twojej przesyłki. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Standardowo wysyłamy w ciągu 2,3 dni roboczych.
Dlaczego nie otrzymuje od Was wiadomości systemowych informujących o statusie realizacji zamówienia?
Nasze wiadomości systemowe (automatyczne), często traktowane są przez programy pocztowe jako SPAM. Dlatego bardzo prosimy o sprawdzenie tego folderu, jak również innych np. OFERTY. Jeśli wiadomości tam się nie znajdą prosimy o kontakt telefoniczny 538 215 563
Jakie występują formy dostawy?
W tym momencie oferujemy wysyłkę za pomocą firmy kurierskiej DPD , Poczty Polskiej oraz do Paczkomatów.
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- Przelew na konto bankowe,
- Płatność elektroniczna (przelew on-line),
- Pobranie,
- Blik
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego przesyłek. Jeszcze nie ma :)
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej.
Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości sms otrzymasz numer listu przewozowego, dzięki któremu możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Pełna procedura znajduje się w zakładce zwroty.
Gdzie mogę znaleźć dokument potwierdzający zakup?
Wyślemy paragon lub fakturę wewnątrz paczki z produktem.
Jak długo trwa dostawa?
Czas dostawy wynosi 1-3 dni robocze, do których należy dodać czas potrzebny na doręczenie paczek (1-3 dni robocze).
Czy mogę skorzystać z bezpłatnej dostawy w Butiq-Porshia 1?
Tak. Za darmową dostawę cena zakupu musi wynosić co najmniej 500 zł.
Kto dostarczy moją paczkę?
Zamówienia są wysyłane do schowków na paczki InPost/Paczkomaty. Współpracujemy również z kurierami DPD . Wysyłamy za granicę przez Pocztę Polską lub firmę kurierską DPD po wcześniejszej wpłacie na konto.
Czy wysyłasz swoje produkty za granicę?
tak, Oczywiście.
Z kim się skontaktować w przypadku uszkodzenia opakowania dostarczonego produktu?
Prosimy o złożenie skargi w firmie kurierskiej.
JAK ZWRÓCIĆ PRODUKT? SZCZEGÓŁY REKLAMACJI
Gdzie mogę wysłać skargę/dokument zwrotny?
Prosimy o przesłanie go na adres e-mail: butiq_porshia1@onet.pl lub pocztą na adres: Fashion Styl ul. Polna 8 P/7 , 87-100 Toruń . Prosimy również o przesłanie do nas zwróconego lub zgłoszonego produktu wraz z paragonem lub fakturą.
Kto płaci za przesyłkę zwrotną?
klienta.
Jak długo trwa rozpatrywanie skargi i zwrotu kosztów?
Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu nie więcej niż 14 dni roboczych. Mamy taką samą ilość czasu na zwrot pieniędzy. Możemy jednak zapewnić, że wszystkie czynności wykonujemy w jak najkrótszym czasie.
INNE PYTANIA
Jak skontaktować się z Butiq-Porshia1 ?
Skontaktuj się z biurem obsługi klienta otwartym w dni robocze od 09:00 do 17:00. Telefon +48 535 566 835 , e-mail: butiq_porshia1@onet.pl